18/2017/2018 |
20.10.2017r. |
w sprawie skreślenia ucznia z listy uczniów w związku ze zmianą miejsca zamieszkania. |
|
17/2017/2018 |
20.10.2017r. |
w sprawie zmiany przydziałów czynności nauczycieli oraz tygodniowego rozkładu zajęć w związku z organizacją zajęć wczesnego wspomagania rozwoju. |
|
16/2017/2018 |
28.09.2017r. |
w sprawie zmiany przydziałów czynności nauczycielskich dotyczącej rodzaju prowadzonych zajęć z uczniami z uwzględnieniem aktualnych zaleceń zawartych w orzeczeniach uczniów, bez zmiany pensum. |
|
15/2017/2018 |
28.09.2017r. |
w sprawie zmiany przydziałów czynności nauczycieli oraz tygodniowego rozkładu zajęć w związku z organizacją zajęć wczesnego wspomagania rozwoju. |
|
14/2017/2018 |
28.09.2017r. |
w sprawie przyjęcia dziecka do Oddziału Przedszkolnego A działającego przy Szkole Podstawowej Nr 41 Specjalnej w Zabrzu. |
|
13/2017/2018 |
28.09.2017r. |
w sprawie skreślenia uczennicy z listy uczniów w związku ze zmianą miejsca zamieszkania. |
|
12/2017/2018 |
28.09.2017r. |
w sprawie zatwierdzenia protokołu Rady Pedagogicznej z dnia 13.09.2017r. |
|
11/2017/2018 |
13.09.2017r. |
w sprawie zaopiniowania programów i planów pracy realizowanych przez nauczycieli w Szkole Podstawowej Nr 41 Specjalnej w Zabrzu. |
|
10/2017/2018 |
13.09.2017r. |
w sprawie zaopiniowania składów osobowych zespołów nauczycielskich w Szkole Podstawowej Nr 41 Specjalnej w Zabrzu w roku szkolnym 2017/2018. |
|
9/2017/2018 |
13.09.2017r. |
w sprawie zaopiniowania wniosku dyrektora szkoły o przyznanie nauczycielowi nagrody Prezydenta Miasta. |
|
8/2017/2018 |
13.09.2017r. |
w sprawie zaopiniowania kandydatur do nagrody dyrektora szkoły. |
|
7/2017/2018 |
13.09.2017r. |
w sprawie zatwierdzenia planu nadzoru pedagogicznego wraz z harmonogramem hospitacji w Szkole Podstawowej Nr 41 Specjalnej w roku szkolnym 2017/2018. |
|
6/2017/2018 |
13.09.2017r. |
w sprawie zatwierdzenia do realizacji planu rozwoju szkoły. |
|
5/2017/2018 |
13.09.2017r. |
w sprawie dodatkowych dni wolnych. |
|
4/2017/2018 |
12.09.2017r. |
w sprawie zatwierdzenia protokołu Rady Pedagogicznej z dnia 01.09.2017r. |
|
3/2017/2018 |
1.09.2017r. |
w sprawie przydziału czynności obowiązkowych i wychowawstw oraz przydziału czynności dodatkowych nauczycieli Szkoły Podstawowej i Gimnazjum wynikających z zadań statutowych szkoły w roku szkolnym 2017/2018. |
|
2/2017/2018 |
1.09.2017r. |
w sprawie zatwierdzenia organizacji pracy szkoły wraz z wnioskami w tym tygodniowego rozkładu zajęć edukacyjnych oraz składów osobowych uczniów w zespołach klasowych Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w roku szkolnym 2017/2018. |
|
1/2017/2018 |
01.09.2017r. |
w sprawie zatwierdzenia protokołów Rady Pedagogicznej z dnia 08.06.2017r. oraz 13.06.2017r. |
|
48/2016/2017 |
13.06.2017r. |
w sprawie zatwierdzenia wyników pracy opiekuńczo – wychowawczej i terapeutycznej oraz zadań pomocowych wpływających na jakość pracy placówki wraz z wnioskami do dalszej realizacji. |
|
47/2016/2017 |
8.06.2017 r. |
w sprawie zatrudnienia nauczycielki do 23.06.2017r. na stanowisku nauczyciela języka angielskiego w zastępstwie za nauczycielkę przebywającą na długotrwałym zwolnieniu lekarskim oraz zmiany tygodniowego rozkładu zajęć w klasie 1a. |
|
46/2016/2017 |
8.06.2017r. |
w sprawie zaopiniowania kandydatury na stanowisko wicedyrektora ZSS Nr 41 w Zabrzu. |
|
45/2016/2017 |
8.06.2017r. |
w sprawie zatwierdzenia wyników klasyfikacji i promocji uczniów oraz wyników pracy dydaktyczno- wychowawczej za II sem. r. szk. 2016/2017 wraz z wnioskami do realizacji. |
|
44/2015/2016 |
08.06.2017r. |
w sprawie zatwierdzenia protokołu Rady Pedagogicznej z dnia 09.05.2017r. |
|
43/2016/2017 |
09.05.2017r. |
w sprawie zmiany przydziałów czynności nauczycieli oraz tygodniowego rozkładu zajęć w Zespole Szkół Specjalnych Nr 41 w Zabrzu w związku z opinią o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju z dn. 24.04.2017r. dotyczącą dziecka. |
|
42/2016/2017 |
09.05.2017r. |
w sprawie zmiany przydziałów czynności nauczycieli oraz tygodniowego rozkładu zajęć w Zespole Szkół Specjalnych Nr 41 w Zabrzu w związku z opinią o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju z dn. 05.04.2017r. dotyczącą dziecka. |
|
41/2016/2017 |
26.04.2017r. |
w sprawie zmiany organizacji zajęć w związku z wyjazdem uczniów na turnus rehabilitacyjny do Sarbinowa Morskiego w terminie 15.05.2017r.- 29.05.2017r. |
|
40/2016/2017 |
26.04.2017r. |
w sprawie zmiany przydziałów czynności nauczycieli oraz tygodniowego rozkładu zajęć w Zespole Szkół Specjalnych Nr 41 w Zabrzu w związku z
opinią o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju
dotyczącą dziecka.
|
|
39/2016/2017 |
26.04.2017r. |
w sprawie zatwierdzenia protokołu Rady Pedagogicznej z dnia 28.02.2017r. oraz 10.05.2017r. |
|
38/2016/2017 |
10.04.2017r. |
w sprawie zaopiniowania Arkusza Organizacyjnego Zespołu Szkół Specjalnych Nr 41
w Zabrzu na rok szkolny 2017/2018. |
|
37/2016/2017 |
28.02.2017r. |
w sprawie zmian w statucie szkoły. |
|
36/2016/2017 |
28.02.2017r. |
w sprawie zaopiniowania programu realizowanego przez nauczycieli
w Zespole Szkół Specjalnych Nr 41 w Zabrzu. |
|
35/2016/2017 |
28.02.2017r. |
w sprawie zmiany przydziałów czynności nauczycieli oraz tygodniowego rozkładu zajęć w Zespole Szkół Specjalnych Nr 41 w Zabrzu w związku z
opinią o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju
dotyczącą dziecka.
|
|
34/2016/2017 |
28.02.2017r. |
w sprawie zatwierdzenia protokołu Rady Pedagogicznej z dnia 2.02.2017r. |
|
33/2016/2017 |
02.02.2017r. |
w sprawie zatwierdzenia wyników pracy opiekuńczo – wychowawczej i terapeutycznej oraz zadań pomocowych wpływających na poprawę jakości pracy placówki wraz z wnioskami do dalszej realizacji. |
|
32/2016/2017 |
2.02.2017r. |
w sprawie zatwierdzenia protokołu Rady Pedagogicznej z dnia 10.01.2017r. |
|
31/2016/2017 |
10.01.2017r. |
w sprawie zakwalifikowania do wydłużonego etapu edukacyjnego uczennicy. |
|
30/2016/2017 |
10.01.2017r. |
w sprawie zakwalifikowania do wydłużonego etapu edukacyjnego ucznia. |
|
29/2016/2017 |
10.01.2017r. |
w sprawie zakwalifikowania do wydłużonego etapu edukacyjnego ucznia. |
|
28/2016/2017 |
10.01.2017r. |
w sprawie zakwalifikowania do wydłużonego etapu edukacyjnego ucznia. |
|
27/2016/2017 |
10.01.2017r. |
w sprawie zakwalifikowania do wydłużonego etapu edukacyjnego ucznia. |
|
26/2016/2017 |
10.01.2017r. |
sprawie zakwalifikowania do wydłużonego etapu edukacyjnego ucznia. |
|
25/2016/2017 |
10.01.2017r. |
w sprawie zakwalifikowania do wydłużonego etapu edukacyjnego ucznia. |
|
24/2016/2017 |
10.01.2016r. |
w sprawie zakwalifikowania do wydłużonego etapu edukacyjnego ucznia. |
|
23/2016/2017 |
10.01.2017r. |
w sprawie zmiany przydziałów czynności nauczycieli oraz tygodniowego rozkładu zajęć w Zespole Szkół Specjalnych Nr 41 w Zabrzu w związku
z opinią o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju
dotyczącą dziecka.
|
|
22/2016/2017 |
10.01.2017 r. |
w sprawie zatwierdzenia wyników klasyfikacji i promocji uczniów oraz wyników pracy dydaktyczno- wychowawczej za I sem. r. szk. 2016/2017 wraz z wnioskami do realizacji. |
|
21/2016/2017 |
10.01.2017r. |
sprawie w zatwierdzenia protokołów Rady Pedagogicznej z dnia 15.12.2016r. oraz 13.01.2017r. |
|
20/2016/2017 |
24.11.2016r. |
w sprawie zmiany przydziałów czynności nauczycieli oraz tygodniowego rozkładu zajęć w Zespole Szkół Specjalnych Nr 41 w Zabrzu w związku z opinią o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju
dotyczącą dziecka i
opinią o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju
dotyczącą dziecka.
|
|
19/2016/2017 |
24.11.2016r. |
w sprawie zatwierdzenia protokołu Rady Pedagogicznej z dnia 10.11.2016r. |
|
18/2016/2017 |
27.10.2016r. |
w sprawie zatwierdzenia protokołu Rady Pedagogicznej z dnia 11.10.2016r. |
|
17/2016/2017 |
20.10.2016r. |
w sprawie zatwierdzenia protokołu Rady Pedagogicznej z dnia 11.10.2016r. |
|
16/2016/2017 |
11.10.2016r. |
w sprawie zatwierdzenia do realizacji programu rozwoju szkoły. |
|
15/2016/2017 |
11.10.2016r. |
w sprawie zaopiniowania kandydatur nauczycieli do nagrody dyrektora szkoły. |
|
14/2016/2017 |
11.10.2016r. |
w sprawie zmiany przydziałów czynności nauczycieli oraz tygodniowego rozkładu zajęć. |
|
13/2016/2017 |
11.10.2016r. |
w sprawie zatwierdzenia protokołu Rady Pedagogicznej z dnia 30.09.2016r. |
|
12/2016/2017 |
30.09.2016r. |
w sprawie przyjęcia uczennicy do klasy I Gimnazjum. |
|
11/016/2017 |
30.09.2016r. |
w sprawie przyjęcia ucznia do klasy 5a Szkoły Podstawowej. |
|
10/2016/2017 |
30.09.2016r. |
w sprawie zmiany przydziałów czynności nauczycieli oraz tygodniowego rozkładu zajęć w Zespole Szkół Specjalnych Nr 41 w Zabrzu. |
|
9/2016/2017 |
30.09.2015r. |
w sprawie skreślenia ucznia z listy uczniów w związku z ukończeniem 18 roku życia. |
|
8/2016/2017 |
30.09.2016r. |
w sprawie zatwierdzenia protokołu Rady Pedagogicznej z dnia 15.09.2016r. |
|
7/2016/2017 |
15.09.2016r. |
w sprawie zmiany przydziałów czynności oraz tygodniowego rozkładu zajęć w Zespole Szkół Specjalnych Nr 41 w Zabrzu. |
|
6/2016/2017 |
15.09.2016r. |
w sprawie zaopiniowania wniosku dyrektora szkoły o przyznanie nagród zespołowych Prezydenta Miasta. |
|
5/2016/2017 |
15.09.2016r. |
w sprawie zaopiniowania propozycji dodatkowych dni wolnych. |
|
4/2016/2017 |
15.09.2016r. |
w sprawie zaopiniowania programów realizowanych przez nauczycieli w Zespole Szkół Specjalnych Nr 41 w Zabrzu. |
|
3/2016/2017 |
15.09.2016r. |
w sprawie zaopiniowania planu doskonalenia zawodowego nauczycieli w roku szkolnym 2016/2017. |
|
2/2016/2017 |
15.09.2016r. |
w sprawie zaopiniowania przydziału czynności dodatkowych nauczycieli Szkoły Podstawowej i Gimnazjum wynikających z zadań statutowych szkoły w roku szkolnym 2016/2017. |
|
1/2016/2017 |
15.09.2016r. |
w sprawie zatwierdzenia protokołu Rady Pedagogicznej z dnia 25.08.2016r. |
|
53/2015/2016 |
20.06.2016r. |
w sprawie zatwierdzenia wyników pracy opiekuńczo- wychowawczej i terapeutycznej oraz zadań pomocowych wpływających na poprawę jakości pracy placówki za II semestr r. szk. 2015/2016 wraz z wnioskami do dalszej realizacji. |
|
52/2015/2016 |
20.06.2016r. |
w sprawie zatwierdzenia protokołu Rady Pedagogicznej z dnia 14.06.2016r. |
|
51/2015/2016 |
14.06.2016r. |
w sprawie zatwierdzenia wyników klasyfikacji i promocji uczniów oraz wyników pracy dydaktyczno- wychowawczej za II sem. r. szk. 2015/2016 wraz z wnioskami do realizacji. |
|
50/2015/2016 |
14.06.2016r. |
w sprawie zatwierdzenia protokołu Rady Pedagogicznej z dnia 26.04.2016r. |
|
49/2015/2016 |
19.05.2016r. |
w sprawie zatwierdzenia protokołu Rady Pedagogicznej z dnia 26.04.2016r. |
|
48/2015/2016 |
26.06.2016r. |
w sprawie rekwalifikacji uczennicy z klasy 5 Szkoły Podstawowej. |
|
47/2015/2016 |
26.04.2016r. |
w sprawie zaopiniowania projektu Arkusza organizacyjnego na rok szkolny 2016/2017. |
|
46/2015/2016 |
26.04.2016r. |
w sprawie zatwierdzenia protokołu Rady Pedagogicznej z dnia 19.04.2016r. |
|
45/2015/2016 |
19.04.2016r. |
w sprawie zmiany przydziałów czynności nauczycieli oraz tygodniowego rozkładu zajęć w związku z opinią nr PPP.435.13.10.2016 o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju dotyczącą dziecka. |
|
44/2015/2016 |
19.04.2016r. |
w sprawie zatwierdzenia protokołu Rady Pedagogicznej z dnia 10.03.2016r. |
|
43/2015/2016 |
10.03.2016r. |
w sprawie zatwierdzenia protokołu Rady Pedagogicznej z dnia 03.03.2016r. |
|
42/2015/2016 |
03.03.2016r. |
w sprawie zmiany Regulaminu Rady Pedagogicznej ZSS Nr 41 w Zabrzu. |
|
41/2015/2016 |
03.03.2016r. |
w sprawie wyłonienia przedstawiciela Rady Pedagogicznej Zespołu Szkół Specjalnych nr 41 w Zabrzu do składu komisji konkursowej. |
|
40/2015/2016 |
03.03.2016r. |
w sprawie zatwierdzenia programu ,,Już wiem, już rozumiem” realizowanego przez nauczycieli w Zespole Szkół Specjalnych Nr 41 w Zabrzu. |
|
39/2015/2016 |
03.03.2016r. |
w sprawie zaopiniowania składu osobowego kl. 2 w związku z przyjęciem ucznia. |
|
38/2015/2016 |
3.03.2016r. |
w sprawie zmiany przydziałów czynności nauczycieli oraz tygodniowego rozkładu zajęć w związku z orzeczeniem Poradni Psychologiczno- Pedagogicznej Nr PPP.434.1.38.2016
o potrzebie nauczania indywidualnego ucznia.
|
|
37/2015/2016 |
3.03.2016r. |
w sprawie zatwierdzenia wyników pracy opiekuńczo wychowawczej i terapeutycznej oraz zadań pomocowych wpływających na poprawę jakości pracy placówki za I semestr r. szk. 2015/2016 wraz z wnioskami do dalszej realizacji. |
|
36/2015/2016 |
3.03.2016r. |
w sprawie zatwierdzenia protokołu Rady Pedagogicznej z dnia 9.02.2016r. |
|
35/2015/2016 |
2.02.2016r. |
w sprawie zakwalifikowania ucznia do wydłużonego etapu edukacyjnego. |
|
34/2015/2016 |
2.02.2016r. |
w sprawie zakwalifikowania ucznia do wydłużonego etapu edukacyjnego. |
|
33/2015/2016 |
2.02.2016r. |
w sprawie zakwalifikowania ucznia do wydłużonego etapu edukacyjnego. |
|
32/2015/2016 |
2.02.2016r. |
w sprawie zakwalifikowania ucznia do wydłużonego etapu edukacyjnego. |
|
31/2015/2016 |
2.02.2016r. |
w sprawie zakwalifikowania ucznia do wydłużonego etapu edukacyjnego. |
|
30/2015/2016 |
2.02.2016r. |
w sprawie zakwalifikowania uczennicy do wydłużonego etapu edukacyjnego. |
|
29/2015/2016 |
2.02.2016r. |
w sprawie zakwalifikowania ucznia do wydłużonego etapu edukacyjnego. |
|
28/2015/2016 |
2.02.2016r. |
w sprawie zakwalifikowania ucznia do wydłużonego etapu edukacyjnego. |
|
27/2015/2016 |
2.02.2016r. |
w sprawie zakwalifikowania ucznia do wydłużonego etapu edukacyjnego. |
|
26/2015/2016 |
2.02.2016r. |
w sprawie zakwalifikowania uczennicy do wydłużonego etapu edukacyjnego. |
|
25/2015/2016 |
2.02.2016 r. |
w sprawie zatwierdzenia wyników klasyfikacji i promocji uczniów oraz wyników pracy dydaktyczno- wychowawczej za I sem. r. szk. 2015/2016 wraz z wnioskami do realizacji. |
|
24/2015/2016 |
2.02.2016r. |
w sprawie zatwierdzenia protokołu Rady Pedagogicznej z dnia 9.12.2015r. |
|
23/2015/2016 |
9.12.2015r. |
w sprawie zatwierdzenia protokołu Rady Pedagogicznej z dnia 19.11.2015r. |
|
22/2015/2016 |
25.11.2015r. |
w sprawie zmiany przydziałów czynności nauczycieli oraz tygodniowego rozkładu zajęć w związku z Opinią Nr 98/2014/2015 o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju dotyczącą dziecka. |
|
21/2015/2016 |
25.11.2015r. |
sprawie zatwierdzenia protokołu Rady Pedagogicznej z dnia 19.11.2015r. |
|
20/2015/2016 |
19.11.2015r. |
w sprawie przyjęcia dziecka do Oddziału Przedszkolnego przy ZSS Nr 41. |
|
19/2015/2016 |
19.11.2015r. |
w sprawie zmiany przydziałów czynności nauczycieli oraz tygodniowego rozkładu zajęć w związku z Opinią PPP.435.13.74.2015 o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju dotyczącą dziecka oraz z Opinią PPP.435.13.81.2015 o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju dotyczącą dziecka. |
|
18/2015/2016 |
19.11.2015r. |
w sprawie zatwierdzenia protokołu Rady Pedagogicznej z dnia 21.10.2015r. |
|
17/2015/2016 |
21.10.2015r. |
w sprawie zatwierdzenia protokołu Rady Pedagogicznej z dnia 13.10.2015r. |
|
16/2015/2016 |
13.10.2015 r. |
w sprawie zmiany przydziałów czynności nauczycieli oraz tygodniowego rozkładu zajęć w związku z opinią PPP.435.13.64.2015 o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju. |
|
15/2015/2016 |
13.10.2015r. |
w sprawie zatwierdzenia protokołu Rady Pedagogicznej z dnia 08.10.2015r. |
|
14/2015/2016 |
8.10.2015 r. |
w sprawie zmiany przydziałów czynności nauczycieli oraz tygodniowego rozkładu zajęć w związku z opinią PPP.434.1.162.2015 o potrzebie indywidualnego nauczania oraz opinią PPP.435.13.66.2015 o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju. |
|
13/2015/2016 |
8.10.2015r. |
w sprawie zatwierdzenia zmian w Statucie Zespołu Szkół Specjalnych Nr 41 w Zabrzu. |
|
12/2015/2016 |
08.10.2015r. |
w sprawie zatwierdzenia protokołu Rady Pedagogicznej z dnia 24.09.2015r. |
|
11/2015/2016 |
24.09.2015 r. |
roku w sprawie zaopiniowania kandydatur do nagrody Dyrektora szkoły. |
|
10/2015/2016 |
24.09.2015 r. |
w sprawie zmiany przydziałów czynności nauczycieli oraz tygodniowego rozkładu zajęć w związku z opinią nr 94/2014-2015 PPP o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju. |
|
9/2015/2016 |
24.09.2015r. |
w sprawie zatwierdzenia protokołu Rady Pedagogicznej z dnia 10.09.2015r. |
|
8/2015/2016 |
10.09.2015r. |
w sprawie skreślenia ucznia z listy uczniów w związku ze zmianą miejsca zamieszkania.
|
|
7/2015/2016 |
10.09.2015r. |
w sprawie zaopiniowania wniosku dyrektora szkoły o przyznanie
nauczycielce i nauczycielce
nagrody Prezydenta Miasta .
|
|
6/2015/2016 |
10.09.2015r. |
w sprawie zmiany organizacji zajęć w związku z wyjazdem uczniów na turnus rehabilitacyjny do Sarbinowa Morskiego w terminie 14.09.- 27.09.2015r. |
|
5/2015/2016 |
10.09.2015r. |
w sprawie zaopiniowania ,,Regulaminu korzystania z bezpłatnych materiałów edukacyjnych i ćwiczeniowych” w Zespole Szkół Specjalnych Nr 41 w Zabrzu. |
|
4/2015/2016 |
10.09.2015r. |
w sprawie zaopiniowania programów i planów pracy realizowanych przez nauczycieli w Zespole Szkół Specjalnych Nr 41 w Zabrzu. |
|
3/2015/2016 |
10.09.2015r. |
w sprawie dodatkowych dni wolnych. |
|
2/2015/2016 |
10.09.2015r. |
w sprawie zatwierdzenia Planu Nadzoru Pedagogicznego. |
|
1/2015/2016 |
10.09.2015r. |
w sprawie zatwierdzenia protokołu Rady Pedagogicznej z dnia 31.08.2015r. |
|
55/2014/2015 |
31.08.2015r. |
w sprawie skreślenia ucznia z listy uczniów z powodu śmierci. |
|
54/2014/2015 |
31.08.2015r. |
w sprawie zatwierdzenia organizacji pracy
szkoły w tym tygodniowego rozkładu zajęć edukacyjnych
oraz składów osobowych uczniów w zespołach klasowych
Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w roku szkolnym 2014/2015. |
|
53/2014/2015 |
31.08.2015r. |
w sprawie zatwierdzenia protokołu Rady Pedagogicznej z dnia 1.07.2015r. |
|
52/2014/2015 |
01.07.2015r. |
w sprawie zatwierdzenia wyników pracy opiekuńczo – wychowawczej
i terapeutycznej oraz zadań pomocowych wpływających na poprawę jakości pracy placówki. |
|
51/2014/2015 |
01.07.2015r. |
w sprawie zaopiniowania kandydatury nauczyciela na stanowisko zastępcy dyrektora Zespołu Szkół Specjalnych Nr 41 w Zabrzu na rok szk. 2015/2016. |
|
50/2014/2015 |
01.07.2015r. |
w sprawie zatwierdzenia protokołu Rady Pedagogicznej z dnia 17.06.2015r. |
|
49/2014/2015 |
17.06.2015r. |
w sprawie zaopiniowania rządowego programu do realizacji przez nauczycieli
Zespołu Szkół Specjalnych Nr 41 w Zabrzu w roku szkolnym 2015/2016. |
|
48/2014/2015 |
17.06.2015r. |
w sprawie skreślenia z listy ucznia w związku z ustaniem obowiązku szkolnego. |
|
47/2014/2015 |
17.06.2015r. |
w sprawie zmiany przydziałów czynności nauczycieli w związku z powrotem do pracy
dyrektora szkoły.
|
|
46/2014/2015 |
17.06.2015r. |
w sprawie zatwierdzenia wyników klasyfikacji i promocji uczniów oraz wyników pracy
dydaktyczno – wychowawczej za II sem. r. szk. 2014/2015
wraz z wnioskami do realizacji. |
|
45/2014/2015 |
17.06.2015r. |
w sprawie zatwierdzenia protokołu Rady Pedagogicznej z dnia 27.05.2015r. |
|
44/2014/2015 |
27.05.2015r. |
w sprawie rekwalifikacji uczennicy klasy III gimnazjum do oddziału rewalidacyjno-wychowawczego. |
|
43/2014/2015 |
27.05.2015r. |
w sprawie zatwierdzenia harmonogramu przedszkolnego w okresie wakacji letnich. |
|
42/2014/2015 |
27.05.2015r. |
w sprawie zatwierdzenia protokołu Rady Pedagogicznej z dnia 28.04.2015r. |
|
41/2014/2015 |
28.04.2014r. |
w sprawie przyjęcia dziecka na zajęcia wczesnego wspomagania rozwoju w ZSS Nr 41 w Zabrzu. |
|
40/2014/15 |
28.04.2015r. |
w sprawie zaopiniowania projektu Arkusza Organizacyjnego Zespołu Szkół Specjalnych nr 41 w Zabrzu na rok szkolny 2015/2016. |
|
39/2014/2015 |
28.04.2015r. |
w sprawie zatwierdzenia protokołu Rady Pedagogicznej z dnia 25.02.2015r. |
|
38/2014/2015 |
25.02.2015r. |
w sprawie zatwierdzenia do realizacji Programu kulinarnego "Savoir vivre" realizowanego przez nauczycieli w Zespole Szkół Specjalnych Nr 41 w Zabrzu,
od II sem. r. szk. 2014/2015.
|
|
37/2014/2015 |
25.02.2015r. |
w sprawie zatwierdzenia wyników pracy opiekuńczo – wychowawczej
i terapeutycznej oraz zadań pomocowych wpływających na poprawę jakości pracy placówki wraz z wnioskami do dalszej realizacji. |
|
36/2014/2015 |
25.02.2015r. |
w sprawie zatwierdzenia protokołu Rady Pedagogicznej z dnia 18.02.2015r. |
|
35/2014/2015 |
18.02.2014r. |
w sprawie przyjęcia dziecka do Oddziału Przedszkolnego przy ZSS Nr 41 w Zabrzu. |
|
34/2014/2015 |
18.02.2015r. |
w sprawie przyjęcia do klasy IV Szkoły Podstawowej uczennicy. |
|
33/2014/2015 |
18.02.2015r. |
w sprawie zmiany przydziałów czynności nauczycieli oraz tygodniowego rozkładu zajęć w związku
z ustaniem ważności Orzeczenia PPP o potrzebie indywidualnego nauczania uczennicy.
|
|
32/2014/2015 |
18.02.2015r. |
w sprawie zatwierdzenia protokołu Rady Pedagogicznej z dnia 21.01.2015r. |
|
31/2014/2015 |
21.01.2015r. |
w sprawie zakwalifikowania ucznia do wydłużonego etapu edukacyjnego. |
|
30/2014/2015 |
21.01.2015r. |
w sprawie zakwalifikowania ucznia do wydłużonego etapu edukacyjnego. |
|
29/2014/2015 |
21.01.2015r. |
w sprawie zakwalifikowania ucznia do wydłużonego etapu edukacyjnego. |
|
28/2014/2015 |
21.01.2015r. |
w sprawie zakwalifikowania ucznia do wydłużonego etapu edukacyjnego. |
|
27/2014/2015 |
21.01.2015r. |
w sprawie zakwalifikowania ucznia do wydłużonego etapu edukacyjnego. |
|
26/2014/2015 |
21.01.2015r. |
w sprawie zakwalifikowania ucznia do wydłużonego etapu edukacyjnego. |
|
25/2014/2015 |
21.01.2015r. |
w sprawie zakwalifikowania ucznia do wydłużonego etapu edukacyjnego. |
|
24/2014/2015 |
21.01.2015r. |
w sprawie zakwalifikowania ucznia do wydłużonego etapu edukacyjnego. |
|
23/2014/2015 |
21.01.2015r. |
w sprawie zakwalifikowania ucznia do wydłużonego etapu edukacyjnego. |
|
22/2014/2015 |
21.01.2015r. |
w sprawie zakwalifikowania do wydłużonego etapu edukacyjnego ucznia. |
|
21/2014/2015 |
21.01.2015r. |
w sprawie zatwierdzenia wyników klasyfikacji i promocji uczniów oraz wyników pracy dydaktyczno- wychowawczej za I sem. r. szk. 2014/2015
wraz z wnioskami do realizacji.
|
|
20/2014/2015 |
21.01.2015r. |
w sprawie zatwierdzenia protokołu Rady Pedagogicznej z dnia 26.11.2014r. |
|
19/2014/2015 |
26.11.2014r. |
w sprawie wyboru kandydata na patrona szkoły
na podstawie § 1 ust. 4 załącznika nr 2/§ 1 ust. 3 załącznika nr 3/§ 1 ust. 3 załącznika nr 4/§ 1 ust. 3 załącznika nr 5a/§ 1 ust. 3 załącznika nr 5b do Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 maja 2001 r. w sprawie ramowych statutów publicznego przedszkola oraz publicznych szkół
(Dz.U. z 2001 r. Nr 61 poz. 624 ze zm.) |
|
18/2014/2015 |
26.11.2014r. |
w sprawie skreślenia uczennicy z listy uczniów w związku z ustaniem obowiązku szkolnego. |
|
17/2014/2015 |
26.11.2014r. |
w sprawie przyjęcia dzieci do Oddziału Przedszkolnego przy ZSS Nr 41 w Zabrzu. |
|
16/2014/2015 |
26.11.2014r. |
w sprawie zaopiniowania planu doskonalenia zawodowego nauczycieli
w roku szkolnym 2014/2015 oraz wieloletniego planu doskonalenia
zawodowego nauczycieli w latach 2015- 2019. |
|
15/2014/2015 |
26.11.2014r. |
w sprawie zatwierdzenia protokołu Rady Pedagogicznej z dnia 29.10.2014r. |
|
14/2014/2015 |
29.10.2014r. |
w sprawie zmiany przydziału czynności nauczycieli oraz zmiany tygodniowego rozkładu zajęć z przyczyn organizacyjnych, w związku z Orzeczeniem PPP o potrzebie indywidualnych zajęć rewalidacyjno- wychowawczych u ucznia oraz rezygnacji rodziców dzieci z wychowania przedszkolnego i wczesnego wspomagania rozwoju.
|
|
13/2014/2015 |
29.10.2014r. |
w sprawie zatwierdzenia protokołu Rady Pedagogicznej z dnia 3.10.2014r. |
|
12/2014/2015 |
03.10.2014r. |
sprawie zaopiniowania kandydatur do
nagrody dyrektora szkoły.
|
|
11/2014/2015 |
03.10.2014r. |
w sprawie zaopiniowania kandydatur do nagrody dyrektora szkoły. |
|
10/2014/2015 |
15.09.2014r. |
w sprawie zatwierdzenia protokołu Rady Pedagogicznej z dnia 15.09.2014r. |
|
9/2014/2015 |
15.09.2014r. |
w sprawie przyjęcia do klasy 3 Szkoły Podstawowej ucznia. |
|
8/2014/2015 |
15.09.2014r. |
w sprawie zmian w Regulaminie Rady Pedagogicznej Zespołu Szkół Specjalnych Nr 41 w Zabrzu.
|
|
7/2014/2015 |
15.09.2014r. |
w sprawie zatwierdzenia listy uczniów objętych pomocą pedagogiczno-psychologiczną w Zespole Szkół Specjalnych Nr 41 w Zabrzu w roku szk. 2014/2015. |
|
6/2014/2015 |
15.09.2014r. |
w sprawie zaopiniowania wniosku Wicedyrektora szkoły o przyznanie
nauczycielowi nagrody Prezydenta Miasta.
|
|
5/2013/2014 |
15.09.2014r. |
w sprawie dodatkowych dni wolnych. |
|
4/2013/2014 |
15.09.2014r. |
w sprawie zatwierdzenia planu nadzoru pedagogicznego wraz z harmonogramem
hospitacji w roku szkolnym 2014/2015. |
|
3/2014/2015 |
15.09.2014r. |
w sprawie zatwierdzenia do realizacji programów realizowanych przez nauczycieli w Zespole Szkół Specjalnych Nr 41 w Zabrzu w roku szk. 2014/2015. |
|
2/2014/2015 |
15.09.2014r. |
w sprawie zaopiniowania składów osobowych zespołów nauczycielskich wraz z planami pracy zespołów w ZSS Nr 41 w Zabrzu. |
|
1/2014/2015 |
15.09.2014r. |
w sprawie zatwierdzenia protokołu Rady Pedagogicznej z dnia 25.08.2014r. |
|
32/2013/14 |
25.08.2014r. |
w sprawie zaopiniowania przydziałów czynności obowiązkowych i wychowawczych nauczycieli ZSS nr 41 oraz czynności dodatkowych w roku szkolnym 2014/2015. |
|
31/2013/14 |
25.08.2014r. |
w sprawie zatwierdzenia organizacji pracy szkoły w tym tygodniowego rozkładu zajęć edukacyjnych oraz składów osobowych uczniów w zespołach klasowych Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w roku szkolnym 2014/2015. |
|
30/2013/14 |
25.08.2014r. |
w sprawie skreślenia z listy uczniów na prośbę rodziców uczennicy. |
|
29/2013/14 |
25.08.2014r. |
w sprawie zaopiniowania kandydatury nauczyciela na stanowisko zastępcy dyrektora Zespołu Szkół Specjalnych nr 41 w Zabrzu. |
|
28/2013/14 |
24.06.2014r. |
w sprawie zatwierdzenia wyników pracy opiekuńczo-wychowawczej i terapeutycznej oraz zadań pomocowych wpływających na poprawę jakości pracy placówki w roku szkolnym 2013/2014 wraz z wnioskami do dalszej realizacji. |
|
27/2013/14 |
17.06.2014r. |
w sprawie zatwierdzenia wyników klasyfikacji uczniów oraz wyników pracy dydaktyczno-wychowawczej za II semestr r. szk. 2013/2014. |
|
26/2013/14 |
28.04.2014r. |
w sprawie zaopiniowania Arkusza Organizacyjnego Zespołu Szkół Specjalnych
nr 41 w Zabrzu na rok szkolny 2014/2015. |
|
25/2013/14 |
17.04.2014r. |
w sprawie przyjęcia do klasy pierwszej Szkoły Podstawowej ucznia na podstawie orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Zabrzu.
|
|
24/2013/14 |
01.04.2014r. |
w sprawie zmiany przydziału czynności nauczycieli,
oraz tygodniowego rozkładu zajęć na podstawie orzeczenia Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Zabrzu o potrzebie indywidualnego nauczania uczennicy.
|
|
23/2013/2014 |
20.02.2014r. |
w sprawie zmiany przydziałów czynności nauczycieli oraz tygodniowego rozkładu zajęć w związku z powrotem do pracy nauczyciela. |
|
22/2013/2014 |
6.02.2014r. |
w sprawie zatwierdzenia wyników pracy opiekuńczo – wychowawczej i terapeutycznej oraz zadań pomocowych wpływających na poprawę jakości pracy placówki wraz z wnioskami do dalszej realizacji. |
|
21/2013/14 |
16.01.2014r. |
w sprawie zmiany przydziału czynności nauczyciela oraz zmiany tygodniowego rozkładu zajęć nauczyciela w związku z rezygnacją rodziców dziecka z zajęć wczesnego wspomagania rozwoju. |
|
20/2013/14 |
16.01.2014r. |
w sprawie zmiany przydziału czynności nauczyciela oraz zmiany tygodniowego rozkładu zajęć nauczyciela w związku z rezygnacją rodziców dziecka z zajęć wczesnego wspomagania rozwoju. |
|
19/2013/2014 |
16.01.2014r. |
w sprawie zakwalifikowania do wydłużonego etapu edukacyjnego uczennicy. |
|
18/2013/2014 |
16.01.2014r. |
w sprawie zakwalifikowania do wydłużonego etapu edukacyjnego ucznia. |
|
17/2013/2014 |
16.01.2014r. |
w sprawie zakwalifikowania do wydłużonego etapu edukacyjnego ucznia. |
|
16/2013/2014 |
16.01.2014r. |
w sprawie zakwalifikowania do wydłużonego etapu edukacyjnego ucznia. |
|
15/2013/2014 |
16.01.2014r. |
w sprawie zakwalifikowania do wydłużonego etapu edukacyjnego ucznia. |
|
14/2013/2014 |
16.01.2014r. |
w sprawie zakwalifikowania do wydłużonego etapu edukacyjnego uczennicy. |
|
13/2013/2014 |
16.01.2014 r. |
w sprawie zatwierdzenia wyników klasyfikacji i promocji uczniów oraz wyników pracy dydaktyczno- wychowawczej za I sem. r. szk. 2013/2014 wraz z wnioskami do realizacji. |
|
12/2013/2014 |
28.11.2103r. |
w sprawie zatwierdzenia zmian w organizacji zajęć wczesnego wspomagania rozwoju
w roku szkolnym 2013/2014. |
|
11/2013/2014 |
12.11.2103r |
w sprawie zatwierdzenia zmian w organizacji zajęć wczesnego wspomagania rozwoju
w roku szkolnym 2013/2014. |
|
10/2013/2014 |
3.10.2013 r. |
w sprawie zatwierdzenia listy uczniów objętych zajęciami specjalistycznymi w Zespole Szkół Specjalnych Nr 41 w Zabrzu w roku szk. 2013/2014. |
|
9/2013/2014 |
03.10.2013r. |
w sprawie zatwierdzenia do realizacji programów realizowanych przez nauczycieli w Zespole Szkół Specjalnych Nr 41 w Zabrzu w roku szk. 2013/2014. |
|
8/2013/2014 |
03.10.2013 r. |
w sprawie zatwierdzenia do realizacji dwuletniego programu rozwoju szkoły. |
|
7/2013/2014 |
26.09.2013r. |
w sprawie zmiany przydziału czynności oraz tygodniowego rozkładu zajęć
wynikających z przyczyn organizacyjnych oraz na podstawie aktualnej opinii
Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Zabrzu. |
|
6/2013/2014 |
19.09.2013r. |
w sprawie zaopiniowania kandydatur do nagrody Dyrektora szkoły. |
|
5/2013/2014 |
19.09.2013r. |
w sprawie zaopiniowania wniosku dyrektora szkoły o przyznanie nauczycielowi nagrody Prezydenta Miasta. |
|
4/2013/2014 |
11.09.2013r. |
w sprawie dodatkowych dni wolnych. |
|
3/2013/2014 |
11.09.2013r. |
w sprawie zatwierdzenia planu nadzoru pedagogicznego wraz z harmonogramem
hospitacji w roku szkolnym 2013/2014. |
|
2/2013/2014 |
11.09.2013 r. |
w sprawie zatwierdzenia do realizacji programów realizowanych przez nauczycieli w Zespole Szkół Specjalnych Nr 41 w Zabrzu w roku szk. 2013/2014. |
|
1/2013/2014 |
11.09.2013r. |
w sprawie zaopiniowania składów osobowych zespołów nauczycielskich wraz z planami pracy zespołów, w ZSS Nr 41 w Zabrzu. |
|
33/2012/2013 |
29.08.2013r. |
w sprawie zatwierdzenia organizacji pracy szkoły w tym tygodniowego rozkładu zajęć edukacyjnych oraz składów osobowych uczniów w zespołach klasowych
Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w roku szkolnym 2013/2014. |
|
32/2012/2013 |
29.08.2013 r. |
w sprawie zaopiniowania przydziału czynności obowiązkowych i wychowawczych nauczycieli Zespołu Szkół Specjalnych Nr 41 oraz czynności dodatkowych
w roku szkolnym 2013/2014. |
|
31/2012/2013 |
29.08.2013r. |
w sprawie zatwierdzenia wyników pracy opiekuńczo – wychowawczej i terapeutycznej oraz zadań pomocowych wpływających na poprawę jakości pracy placówki. |
|
30/2012/2013 |
29.08.2013r. |
w sprawie przyjęcia kandydatury nauczyciela na stanowisko zastępcy dyrektora Zespołu Szkół Specjalnych Nr 41 w Zabrzu. |
|
29/2012/2013 |
13.06.2013 r. |
w sprawie zatwierdzenia harmonogramu przedszkolnego w okresie lipca 2013 r. |
|
28/2012/2013 |
13.06.2013 r. |
w sprawie zatwierdzenia wyników klasyfikacji uczniów oraz wyników pracy dydaktyczno- wychowawczej za II sem. r. szk. 2012/2013 wraz z wnioskami do realizacji. |
|
27/2012/2013 |
29.05.2013 r. |
w sprawie
zmiany przydziału czynności nauczyciela oraz tygodniowego rozkładu zajęć na podstawie aktualnej opinii Poradni Psychologiczno- Pedagogicznej w Zabrzu. |
|
26/2012/2013 |
09.05.2013 r. |
w sprawie zmiany przydziału czynności nauczycieli, oraz tygodniowego rozkładu zajęć
z przyczyn organizacyjnych, oraz na podstawie aktualnej opinii
Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Zabrzu.
|
|
25/2012/2013 |
17.04.2013 r. |
w sprawie zaopiniowania arkusza organizacyjnego ZSS Nr 41 w Zabrzu
na rok szkolny 2013/2014. |
|
24/2012/2013 |
10.04.2013 r. |
w sprawie zmiany organizacji zajęć dydaktyczno-wychowawczych i opiekuńczych w związku
z planowanym wyjazdem uczniów pod opieką nauczycieli na turnus rehabilitacyjny. |
|
23/2012/2013 |
03.04.2013 r. |
w sprawie zmiany przydziału czynności nauczyciela,
oraz tygodniowego rozkładu zajęć w związku z opinią Poradni Psychologiczno- Pedagogicznej w Zabrzu o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka.
|
|
22/2012/2013 |
03.04.2013 r. |
w sprawie zmiany przydziałów czynności nauczycieli,
oraz tygodniowego rozkładu zajęć w związku z orzeczeniem Poradni Psychologiczno- Pedagogicznej w Zabrzu o potrzebie zajęć rewalidacyjno- wychowawczych.
|
|
21/2012/2013 |
28.02.2013r. |
w sprawie zatwierdzenia wyników pracy opiekuńczo- wychowawczej i terapeutycznej oraz zadań pomocowych wpływających na poprawę jakości pracy placówki wraz z wnioskami do dalszej realizacji. |
|
20/2012/2013 |
28.02.2013r. |
w sprawie zmiany przydziału czynności nauczyciela oraz tygodniowego rozkładu zajęć. |
|
19/2012/2013 |
24.01.2013r. |
w sprawie zatwierdzenia listy uczniów zakwalifikowanych do wydłużonego etapu edukacyjnego. |
|
18/2012/2013 |
24.01.2013 r. |
w sprawie zatwierdzenia wyników klasyfikacji uczniów oraz wyników pracy dydaktyczno- wychowawczej za I sem. r. szk. 2012/2013 wraz z wnioskami do realizacji. |
|
17/2012/2013 |
03.01.2013r. |
w sprawie
zmiany przydziałów czynności oraz tygodniowego rozkładu zajęć nauczycieli w związku
z ustaniem ważności opinii o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka.
|
|
16/2012/2013 |
29.11.2012r. |
w sprawie skreślenia uczniów z listy uczniów kl. III Gimnazjum, w związku ze zmianą miejsca zamieszkania.
|
|
15/2012/2013 |
13.11.2012r. |
w sprawie zmiany przydziału czynności nauczycieli oraz tygodniowego rozkładu zajęć z przyczyn organizacyjnych oraz na podstawie aktualnej opinii
Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Zabrzu.
|
|
14/2012/2013 |
11.10.2012r. |
w sprawie zmiany przydziałów czynności nauczycieli oraz tygodniowego rozkładu zajęć w związku z powrotem do pracy nauczycielki. |
|
13/2012/2013 |
01.10.2012r. |
w sprawie zmiany przydziału czynności nauczyciela oraz tygodniowego rozkładu zajęć z przyczyn organizacyjnych oraz na podstawie aktualnej opinii
Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Zabrzu.
|
|
12/2012/2013 |
20.09.2012r. |
w sprawie zaopiniowania rocznego programu rozwoju szkoły w Zespole Szkół Specjalnych Nr 41 w Zabrzu. |
|
11/2012/2013 |
20.09.2012r. |
w sprawie zatwierdzenia do realizacji programów realizowanych przez nauczycieli w Zespole Szkół Specjalnych Nr 41 w Zabrzu w roku szk. 2012/2013 |
|
10/2012/2013 |
20.09.2012r. |
w sprawie zaopiniowania składów osobowych zespołów nauczycielskich wraz z planami pracy zespołów, w ZSS Nr 41 w Zabrzu. |
|
9/2012/2013 |
20.09.2012r. |
w sprawie zaopiniowania wniosku dyrektora szkoły o przyznanie nauczycielom nagrody Prezydenta Miasta. |
|
8/2012/2013 |
20.09.2012r. |
w sprawie zaopiniowania kandydatur do nagrody Dyrektora szkoły. |
|
7/2012/2013 |
14.09.2012r. |
w sprawie przesunięcia ucznia kl.1a SP do kl. 2a SP. |
|
14/2012/2013 |
11.10.2012r. |
w sprawie zmiany przydziałów czynności nauczycieli w związku z powrotem do pracy nauczyciela. |
|
13/2012/2013 |
01.10.2012r. |
w sprawie zmiany przydziału czynności nauczyciela oraz tygodniowego rozkładu zajęć z przyczyn organizacyjnych na podstawie aktualnej opinii
Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Zabrzu. |
|
12/2012/2013 |
20.09.2012r. |
w sprawie zaopiniowania rocznego programu rozwoju szkoły w Zespole Szkół Specjalnych Nr 41 w Zabrzu. |
|
11/2012/2013 |
20.09.2012r. |
w sprawie zatwierdzenia do realizacji programów realizowanych przez nauczycieli w Zespole Szkół Specjalnych Nr 41 w Zabrzu w roku szk. 2012/2013. |
|
10/2012/2013 |
20.09.2012r. |
w sprawie zaopiniowania składów osobowych zespołów nauczycielskich wraz z planami pracy zespołów, w ZSS Nr 41 w Zabrzu. |
|
9/2012/2013 |
20.09.2012r. |
w sprawie zaopiniowania wniosku dyrektora szkoły o przyznanie nauczycielom nagrody Prezydenta Miasta. |
|
8/2012/2013 |
20.09.2012r. |
w sprawie zaopiniowania kandydatur do nagrody Dyrektora szkoły. |
|
7/2012/2013 |
14.09.2012r. |
w sprawie przesunięcia ucznia kl.1a SP do kl. 2a SP. |
|
6/2012/2013 |
14.09.2012r. |
w sprawie zmiany przydziału czynności nauczycieli oraz tygodniowego rozkładu zajęć |
|
5/2012/2013 |
14.09.2012r. |
w sprawie dodatkowych dni wolnych |
|
3/2012/2013 |
31.08.2011 r. |
w sprawie zatwierdzenia organizacji pracy szkoły, w tym tygodniowego rozkładu zajęć edukacyjnych oraz składów osobowych uczniów w zespołach klasowych
Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w roku szkolnym 2012/2013. |
|
2/2012/2013 |
31.08.2012r. |
w sprawie zaopiniowania kandydatury nauczyciela na stanowisko zastępcy dyrektora ZSS Nr 41 w Zabrzu . |
|
1/2012/2013 |
31.08.2012r. |
w sprawie zaopiniowania przydziałów czynności obowiązkowych , wychowawczych
i dodatkowych nauczycieli Szkoły Podstawowej Nr 41 oraz Gimnazjum Nr 41
w roku szkolnym 2011/2012. |
|
40/2011/12 |
21.06.2012r |
w sprawie zatwierdzenia wyników pracy opiekuńczo- wychowawczej i terapeutycznej oraz zadań pomocowych wpływających na poprawę jakości pracy placówki wraz z wnioskami do dalszej realizacji .
|
|
39/2011/2012 |
14.06.2012r. |
w sprawie skreślenia z listy uczniów uczennicy. |
|
38/2011/2012 |
14.06.2012r. |
w sprawie zatwierdzenia
wyników klasyfikacji uczniów za II semestr roku szkolnego 2011/2012 oraz
wyników pracy dydaktyczno - wychowawczej za II semestr roku szkolnego 2011/2012.
|
|
37/2011/2012 |
11.06.2012 |
w sprawie skreślenia z listy uczniów uczennicy w związku ze śmiercią.
|
|
36/2011/2012 |
11.06.2012 |
w sprawie zmiany przydziałów czynności nauczycieli oraz tygodniowego rozkładu zajęć
w związku ze śmiercią uczennicy. |
|
35/2011/2012 |
29.05.2012r. |
w sprawie zmiany przydziałów czynności nauczycieli oraz tygodniowego rozkładu zajęć w związku z długotrwałym L-4 nauczyciela oraz powrotem ucznia z turnusu rehabilitacyjnego
|
|
34/2011/2012 |
21.05.2012r. |
w sprawie zmiany przydziału czynności nauczyciela
oraz tygodniowego rozkładu zajęć wynikającej z przyczyn organizacyjnych oraz na podstawie aktualnej opinii Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Zabrzu.
|
|
33/2011/2012 |
12.04.2012r. |
w sprawie zmiany przydziałów czynności oraz tygodniowego rozkładu nauczycieli w okresie od 27.04.2012r. do 11.05.2012r. w związku z wyjazdem ucznia nauczania indywidualnego na turnus rehabilitacyjny.
|
|
32/2011/2012 |
12.03.2012r. |
w sprawie zmiany przydziału czynności nauczyciela
oraz tygodniowego rozkładu zajęć.
|
|
31/2011/2012 |
7.03.2012r. |
w sprawie zmiany przydziału czynności nauczyciela
oraz tygodniowego rozkładu zajęć.
|
|
30/2011/2012 |
7.03.2012r. |
w sprawie skreślenia z listy uczniów ucznia klasy I gimnazjum w związku
z ukończeniem 18 roku życia.
|
|
29/2011/2012 |
7.03.2012r. |
w sprawie rekwalifikacji ucznia do klasy III gimnazjum.
|
|
28/2011/2012 |
14.02.2012r. |
w sprawie skreślenia z listy uczniów ucznia. |
|
27/ 2011/2012 |
14. 02.2012 r. |
w sprawie zatwierdzenia zmian
w Statucie Zespołu Szkół Specjalnych Nr 41 w Zabrzu.
|
|
26/2011/2012 |
26.01.2012 r. |
w sprawie zmiany przydziałów czynności nauczycieli w związku z orzeczeniem o potrzebie nauczania indywidualnego ucznia oraz zmiany tygodniowego rozkładu zajęć.
|
|
25/2011/2012 |
26.01.2012r. |
w sprawie zmiany przydziałów czynności nauczycieli w związku z długotrwałym L- 4 nauczyciela oraz zmiany tygodniowego rozkładu zajęć.
|
|
24/2011/2012 |
26.01.2012 |
w sprawie zatwierdzenia do realizacji programów realizowanych przez nauczycieli
w Zespole Szkół Specjalnych Nr 41 w Zabrzu.
|
|
23/2011/2012 |
26.01.2012r |
w sprawie zatwierdzenia wyników pracy opiekuńczo - wychowawczej i terapeutycznej oraz zadań pomocowych wpływających na poprawę jakości pracy placówki wraz z wnioskami do dalszej realizacji.
|
|
22/2011/2012 |
19.01.2012r. |
w sprawie zatwierdzenia listy uczniów zakwalifikowanych do wydłużonego etapu edukacyjnego w roku szkolnym 2012/2013.
|
|
21/2011/2012 |
26.01.2012 r. |
w sprawie zatwierdzenia wyników pracy opiekuńczo- wychowawczej i terapeutycznej oraz zadań pomocowych wpływających na poprawę jakości pracy placówki wraz z wnioskami do dalszej realizacji.
|
|
20/2011/2012 |
12.01.2012r. |
w sprawie zmiany przydziałów czynności nauczycieli na podstawie orzeczenia nr 65/11-12 Poradni Psychologiczno- Pedagogicznej w Zabrzu dotyczącej objęcia ucznia nauczaniem indywidualnym na terenie szkoły.
|
|
19/2011/2012 |
09.01.2012r. |
w sprawie
zmiany przydziałów czynności nauczycieli na podstawie aktualnej opinii Poradni Psychologiczno- Pedagogicznej w Zabrzu
|
|
18/2011/2012 |
09.01.2012r. |
w sprawie zmiany przydziałów czynności nauczycieli w związku z długotrwałym L-4 nauczyciela.
|
|
17/2011/2012 |
22.11.2011r |
w sprawie zmiany przydziału czynności nauczyciela
wynikającej z przyczyn organizacyjnych oraz na podstawie aktualnej opinii
Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Zabrzu.
|
|
16/2011/2012 |
9.11.2011r. |
w sprawie przesunięcia ucznia do kl. 1a SP oraz ucznia
do kl. 2c SP w roku szkolnym 2011/2012.
|
|
15/2011/2012 |
9.11.2011r |
w sprawie zatrudnienia psychologa szkolnego.
|
|
14/2011/2012 |
02. 11.2011r. |
w sprawie skreślenia z listy uczniów ucznia w związku ze śmiercią.
|
|
13/2011/2012 |
13/2011/2012 |
w sprawie zmiany przydziałów czynności nauczycieli w związku ze śmiercią
ucznia.
|
|
12/2011/2012 |
27.10.2011 |
w sprawie zaopiniowania planów pracy realizowanych przez zespoły nauczycielskie
w Zespole Szkół Specjalnych Nr 41 w Zabrzu
|
|
11/2011/2012 |
28.09.2011 |
w sprawie zaopiniowania rocznego planu rozwoju szkoły realizowanego w Zespole Szkół Specjalnych Nr 41 w Zabrzu
|
|
10/2011/2012 |
28.09.2011 |
w sprawie dodatkowych dni wolnych
|
|
9/2011/2012 |
28.09.2011 |
w sprawie zaopiniowania kandydatur do nagrody Dyrektora szkoły.
|
|
8/2011/2012 |
28.09.2011r |
w sprawie skreślenia z listy uczniów ucznia klasy 6B
Szkoły Podstawowej
|
|
7/2011/2012 |
28.09.2011 |
w sprawie zaopiniowania planu doskonalenia zawodowego nauczycieli w roku szkolnym 2011/2012
|
|
6/2011/2012 |
28.09.2012 |
w sprawie zaopiniowania składów osobowych zespołów nauczycielskich utworzonych
w Zespole Szkół Specjalnych Nr 41 w Zabrzu
|
|
5/2011/2012 |
13.09.2011r. |
w sprawie zaopiniowania wniosku Dyrektora szkoły o przyznanie nagrody Prezydenta Miasta Zabrze |
|
4/2011/2012 |
13.09.2011r |
w sprawie zatwierdzenia planu nadzoru pedagogicznego wraz z harmonogramem hospitacji
w r. szk. 2011/12
|
|
3/2011/2012 |
31.08.2011 r. |
w sprawie zaopiniowania kandydatury na stanowisko zastępcy dyrektora ZSS Nr 41 w Zabrzu . |
|
2 /2011/2012 |
31.08.2011 r. |
w sprawie zatwierdzenia organizacji pracy szkoły, w tym tygodniowego rozkładu zajęć edukacyjnych oraz składów osobowych uczniów w zespołach klasowych
Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w roku szkolnym 2011/2012.
|
|
1/2011/2012 |
31.08.2011 r |
w sprawie zaopiniowania przydziałów czynności obowiązkowych , wychowawczych
i dodatkowych nauczycieli Szkoły Podstawowej Nr 41 oraz Gimnazjum Nr 41
w roku szkolnym 2011/2012.
|
|
31/2010/2011 |
28.06.2011r |
zatwierdzenie wyników pracy opiekuńczo – wychowawczej i terapeutycznej oraz zadań pomocowych wpływających na poprawę jakości pracy placówki w r. szk. 2010/2011 wraz
z wnioskami do dalszej realizacji
|
|
30/2010/2011 |
16.06.2011r |
skreślenia z listy uczniów uczennicy klasy 3A Gimnazjum. |
|
29/2010/2011 |
16.06.2011 |
zatwierdzenia wyników klasyfikacji i promocji uczniów oraz wyników pracy dydaktyczno - wychowawczej za II sem. r. szk. 2010/2011wraz z wnioskami do realizacji. |
|
28/2010/2011 |
12.05.2011 |
zmiany tygodniowego rozkładu zajęć w związku z wyjazdem uczniów na turnus rehabilitacyjny do Sarbinowa Morskiego pod opieką nauczycieli w dniach 16-29 maj 2011r. |
|
27/2010/2011 |
6.04.2011 |
zmiany przydziału czynności nauczycielki w związku z otrzymaniem 2 godzin WWR.
|
|
26/2010/2011 |
6.04.2011 |
zmiany organizacji zajęć dydaktyczno-wychowawczych i opiekuńczych w związku
z planowanym wyjazdem uczniów pod opieką nauczycieli na turnus rehabilitacyjny
do Sarbinowa Morskiego w dniach 16-29 maj 2011r.
|
|
25/2010/2011 |
29.03.2011 |
opinii dla dyrektora szkoły mgr Teresy Paradowskiej w związku z Komunikatem
Nr 7/2011Prezydenta Miasta Zabrze dotyczącym przedłużenia okresu kadencji zgodnie z art. 36a ust. 14 ustawy o systemie oświaty.
|
|
24/2010/2011 |
22.03.2011 |
skreślenia z listy uczniów uczennicy klasy 2 gimnazjum - nauczanie indywidualne. |
|
23/2010/2011 |
22.03.2011 |
zmiany przydziałów czynności nauczycieli oraz zmian w tygodniowym rozkładzie zajęć
w związku z zakończeniem zajęć u uczennicy.
|
|
22/2010/2011 |
17.03.2011 |
skreślenia z listy uczniów ucznia klasy 5 SP ZSS nr 41 w Zabrzu. |
|
21/2010/2011 |
17.03.2011 |
zatwierdzenia zmian w Statucie Zespołu Szkół Specjalnych Nr 41 w Zabrzu.
|
|
20/2010/2011 |
31.01.2011 |
zaopiniowania pracy mgr Teresy Paradowskiej na stanowisku dyrektora szkoły |
|
19/2010/2011 |
14.01.2011 |
w sprawie zatwierdzenia do realizacji programu realizowanego przez nauczyciela w Zespole Szkół Specjalnych Nr 41 w Zabrzu
|
|
18/2010/2011 |
14.01.2011 |
zatwierdzenia wyników pracy opiekuńczo-wychowawczej i terapeutycznej szkoły za I semestr roku szkolnego 2010/2011 wraz z wnioskami do dalszej realizacji |
|
10/2010/2011 |
05.10.2010 |
zaopiniowania listy uczniów Zespołu Szkół Specjalnych Nr 41 w Zabrzu zakwalifikowanych do różnych rodzajów rewalidacji indywidualnej. |
|
9/2010/2011 |
5.10.2010 |
zaopiniowania wniosków Dyrektora szkoły o przyznanie nauczycielom
nagrody Dyrektora szkoły.
|
|
8/2010/2011 |
20.09.2010 |
zaopiniowania wniosku dyrektora szkoły o przyznanie nauczycielom nagrody Prezydenta Miasta. |
|
7/2010/2011 |
14.09.2010 |
zaopiniowania rocznego programu rozwoju szkoły realizowanego
w Zespole Szkół Specjalnych Nr 41 w Zabrzu
|
|
6/2010/2011 |
14.09.2010 |
zaopiniowania planu doskonalenia zawodowego nauczycieli w roku szkolnym 2009/2010 |
|
5/2010/2011 |
14.09.2010r |
zatwierdzenia planu nadzoru pedagogicznego wraz z harmonogramem hospitacji
w r. szk. 2010/11
|
|
4/2010/2011 |
14.09.2010 |
zaopiniowania składów osobowych zespołów nauczycielskich utworzonych
w ZSS Nr 41 w Zabrzu.
|
|
3 /2010/2011 |
30.08.2010 |
zatwierdzenia organizacji pracy szkoły, w tym tygodniowego rozkładu zajęć edukacyjnych oraz składów osobowych uczniów w zespołach klasowych
Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w roku szkolnym 2010/2011.
|
|
2/2010/2011 |
30.08.2010 |
skreślenia z listy uczniów uczennicy klasy 3A SP ZSS nr 41 w Zabrzu. |
|
1 /2010/2011 |
30.08.2010r. |
zaopiniowania powołania mgr Iwony Litaniuk na stanowisko zastępcy dyrektora
ZSS Nr 41 w Zabrzu oraz zaopiniowania przydziału czynności obowiązkowych, wychowawczych i dodatkowych nauczycieli Szkoły Podstawowej Nr 41 oraz Gimnazjum Nr 41 w roku szkolnym 2010/2011.
|
|
30/2009/2010 |
17.06.2010 |
w sprawie zatwierdzenia wyników pracy opiekuńczo - wychowawczej i terapeutycznej oraz zadań pomocowych |
|
29/2009/2010 |
10.06.2010 |
w sprawie klasyfikacji i promocji uczniów oraz zatwierdzenia wyników pracy dydaktyczno - wychowawczej za II semestr |
|
28/2009/2010 |
1.06.2010 |
w sprawie przesunięcia ucznia |
|
27/2009/2010 |
1.06.2010 |
w sprawie wydłużenia etapu edukacyjnego ucznia |
|
26/2009/2010 |
1.06.2010 |
w sprawie zaopiniowania szczegółowych procedur działań w sytuacji kryzysowej |
|
25/2009/2010 |
12.05.2010 |
w sprawie zmiany tygodniowego rozkładu zajęć |
|
24/2009/2010 |
12.05.2010 |
w sprawie realizacji zajęć dydaktyczno-wychowawczych i opiekuńczych |
|
23/2009/2010 |
27.04.2010 |
w sprawie uzupełnienia treści regulaminu organizacji wycieczek szkolnych |
|
22/2009/2010 |
27.04.2010 |
w sprawie zmiany organizacji zajęć |
|
21/2009/2010 |
2.03.2010 |
w sprawie zmiany przydziałów czynności nauczycieli |
|
20/2009/2010 |
5.02.2010 |
w sprawie zmiany przydziałów czynności nauczycieli |
|
19/2009/2010 |
28.01.2010 |
w sprawie zatwierdzenia listy uczniów |
|
18/2009/2010 |
28.01.2010 |
w sprawie zatwierdzenia wyników pracy opiekunczo - wychowawczej oraz terapeutycznej |
|
17/2009/2010 |
21.01.2010 |
w sprawie zmiany przydziałów czynności nauczycieli |
|
16/2009/2010 |
21.01.2010 |
w sprawie skreślenia z listy uczniów |
|
15/2009/2010 |
21.01.2010 |
w sprawie zatwierdzenia wyników klasyfikacji uczniów za I semestr 2009/2010 |
|
14/2009/2010 |
19.11.2009 |
w sprawie powołania zespołów problemowych do spraw ewaluacji oraz monitorowania zajęć |
|
13/2009/2010 |
19.11.2009 |
w sprawie zatwierdzenia planu nadzoru pedagogicznego |
|
12/2009/2010 |
19.11.2009 |
w sprawie zaopiniowania listy uczniów zakwalifikowanych do różnego rodzaju rewalidacji indywidulanej |
|
10/2009/2010 |
12.10.2009 |
w sprawie zmiany przydziałów czynności nauczycieli |
|
11/2009/2010 |
19.11.2009 |
w sprawie zaopiniowania rocznego programu rozwoju szkoły |
|
9/2009/2010 |
17.09.2009 |
w sprawie zaopiniowania wniosków Rady Pedagogicznej o przyznanie nauczycielom nagrody dyrektora szkoły |
|
8/2009/2010 |
17.09.2009 |
w sprawie zaopiniowania wniosku dyrektora szkoły o przyznanie nauczycielom nagrody Prezydenta Miasta |
|
7/2009/2010 |
17.09.2009 |
w sprawie skreślenia z listy uczniów |
|
6/2009/2010 |
17.09.2009 |
w sprawie zaopiniowania planu doskonalenia zawodowego nauczycieli |
|
5/2009/2010 |
17.09.2009 |
w sprawie zaopiniowania programow i planow pracy realizowanych przez nauczycieli |
|
4/2009/2010 |
17.09.2009 |
w sprawie zaopiniowania składów osobowych zespołów nauczycielskich |
|
3/2009/2010 |
31.08.2009 |
w sprawie zatwierdzenia organizacji pracy szkoły w tym tygodniowego rozkładu zajęć |
|
2/2009/2010 |
31.08.2009 r. |
w sprawie zaopiniowania przydziałów czynności obowiązkowych i wychowawczych nauczycieli oraz czynności dodatkowych |
|
31/2008/2009 |
16.06.2009 |
w sprawie zatwierdzenia wynikow pracy opiekuńczo-wychowawczej i terapeutycznej oraz zadań pomocowych |
|
30/2008/2009 |
9.06.2009 |
w sprawie skreślenia z listy uczniów |
|
29/2008/2009 |
9.06.2009 |
w sprawie klasyfikacji i promocji uczniów oraz zatwierdzenia wynikow pracy |
|
28/2008/2009 |
26.05.2009 |
w sprawie zatwierdzenia zmian w statucie |
|
27/2008/2008 |
12.05.2009 |
w sprawie zatwierdzenia do realizacji programów realizowanych przez nauczycieli |
|
26/2008/2009 |
12.05.2009 |
w sprawie zmian w dokumentacji szkolnej |
|
25/2008/2009 |
28.04.2009 |
w sprawie zmiany organizacji zajęć w okresie wyjazdu uczniów na turnus rehabilitacyjny |
|
24/2008/2009 |
28.04.2009 |
w sprawie zmiany przydziałów czynnosci nauczycieli |
|
23/2008/2009 |
12.02.2009 |
w sprawie rozszerzena Programu Rozwoju Szkoły o zadania Programu Comenius |
|
22/2008/2009 |
12.02.2009 |
w sprawie zmiany przydziałów czynności nauczycieli |
|
21/2008/2009 |
12.02.2009 |
w sprawie zatwierdzenia listy uczniów zakwalifikowanych do wydłuzonego etapu edukacyjnego wraz z uzasadnieniem |
|
20/2008/2009 |
12.02.2009 |
w sprawie zatwierdzenia wynikow pracy opiekunczo- wychowawczej i terapeutycznej oraz zadań pomocowych |
|
19/2008/2009 |
15.01.2009 |
w sprawie zmiany przydziałów czynnosci nauczycieli |
|
18/2008/2009 |
15.01.2009 |
w sprawie zaopiniowania planu finansowego placówki |
|
17/2008/2009 |
15.01.2009 |
w sprawie zatwierdzenia planu nadzoru pedagogicznego wraz z harmonogramem hospitacji w roku szkolnym 2008/2009 |
|
16/2008/2009 |
15.01.2009 |
w sprawie zatwierdzenia wyników pracy dydaktyczno - wychowawczej za I semestr 2008/2009 |
|
15/2008/2009 |
10.12.2008 |
w sprawie zaopiniowania zmian przewodniczących zespołów |
|
14/2008/2009 |
10.12.2008 |
w sprawie skreslenia z listy uczniów |
|
13/2008/2009 |
10.12.2008 |
w sprawie zmiany przydziałów czynności nauczycieli |
|
12/2008/2009 |
20.11.2008 |
w sprawie zmiany przydziałów czynności nauczycieli |
|
11/2008/2009 |
4.11.2008 |
w sprawie zmiany przydziałów czynności nauczycieli |
|
10/2008/2009 |
9.10.2008 |
w sprawie zmiany przydziałów czynności nauczycieli |
|
9/2008/2009 |
9.10.2008 |
w sprawie zaopiniowania programów i planów pracy realizowanych przez nauczycieli |
|
8/2008/2009 |
18.09.2008 |
w sprawie skreślenia z listy uczniów |
|
7/2008/2009 |
18.09.2008 |
w sprawie zaopiniowania listy uczniów zakwalifikowanych do różnych form rewalidacji |
|
6/2008/2009 |
18.09.2008 |
w sprawie zaopniowania wniosków o przyznanie nauczycielom nagrody dyrektora szkoły |
|
5/2008/2009 |
18.09.2008 |
w sprawie zaopniowania wniosku dyrektora szkoły o przyznanie nauczycielom nagrody Prezydenta Miasta |
|
4/2008/2009 |
29.08.2008 |
w sprawie zaopniownia składów osobowych zespołów nauczycielskich |
|
3/2008/2009 |
29.08.2008 |
w sprawie zaopiniowania powołania na stanowisko zastępcy dyrektora szkoły |
|
2/2008/2009 |
29.08.2008 |
w sprawie organizacji pracy szkoły w tym tygodniowego rozkładu zajęć |
|
1/2008/2009 |
29.08.2008 |
w sprawie zaopiniowania przydziału czynności nauczycieli |
|
25/2007/2008 |
19.06.2008 |
w sprawie zatwierdzenia wyników pracy opiekuńczej,terapeutycznej oraz wyników realizacji programu |
|
24/2007/2008 |
12.06.2008 |
w sprawie zatwierdzenia wyników klasyfikacji i promocji za II semestr |
|
23/2007/2008 |
15.05.2008 |
w sprawie zmian w przydziałach czynności |
|
22/2007/2008 |
15.05.2008 |
w sprawie zakwalifikowania do wydłużonego etapu edukacji uczniów szkoły |
|
21/2007/2008 |
9.04.2008 |
w sprawie skreślenia ucznia z listy uczniów |
|
20/2007/2008 |
9.04.2008 |
w sprawie zmiany orgnizacji zajęć w okresie wyjazdu uczniów na turnus rehabiitacyjny |
|
19/2007/2008 |
9.04.2008 |
w sprawie realizacji zajęć dydaktyczno-wychowawczych i opiekunczyk |
|
18/2007/2008 |
14.02.2008 |
w sprawie przyjęcia do realizacji 5 letniego programu szkoły |
|
16/2007/2008 |
11.02.2008 |
w sprawie zaopiniowania zmian w przydziałach czynoości nauczycieli |
|
15/2007/2008 |
31.01.2008 |
w sprawie zaopiniowania planu doskonalenia zawodowego nauczycieli oraz harmonogramu hospitacji |
|
14/2007/2008 |
31.01.2008 |
w sprawie zatwierdzenia wyników pracy opiekuńczej, terapeutycznej oraz efektów realizacji programów i planów wzbogacających ofertę szkoły w I semetrze roku szkolnego 2007/2008 |
|
13/2007/2008 |
10.01.2008 |
w sprawie zmiany przydziału czynności nauczycieli oraz zmian w tygodniowym rozkladzie zajęć w związku z powrotem nauczyciela po urlopie macierzyńskim |
|
12/2007/2008 |
10.01.2008 |
w sprawie skreślenia ucznia z listy uczniów |
|
11/2007/2008 |
10.01.2008 |
w sprawie zaopiniowania planu finansowego placówki |
|
10/2007/2008 |
10.01.2008 |
w sprawie zatwierdzenia wyników klasyfikacji uczniów za I semestr roku szkolnego 2007/2008 oraz zatwierdzenia wyników pracy dydaktyczno - wychowawczej za I semestr roku szkolnego 2007/2008 |
|
9/2007/2008 |
10.01.2008 |
w sprawie zmiany przydziałów czynności nauczycieli |
|
8/2007/2008 |
30.10.2007 |
w sprawie zaopiniowania progamów i planów pracy realizowanych przez nauczycieli |
|
7/2007/2008 |
27.09.2007 |
w sprawie zaopiniowania listy uczniów zakwalifikowanych do różnych form rewalidacji indywidulanej |
|
6/2007/2008 |
18.09.2007 |
w sprawie zaopiniowania wniosku Rady Pedagogicznej o przyznanie nauczycielom nagrody Dyrektora Szkoły |
|
5/2007/2008 |
18.09.2007 |
w sprawie zaopiniowania wniosku dyrektora szkoły o przyznanie nauczycielom nagrody Prezydenta Miasta |
|
4/2007/2008 |
31.08.2007 |
w sprawie zaopiniowania składów osobowych zespołów nauczycielskich |
|
3/2007/2008 |
31.08.2007 |
w sprawie zaopiniowania powołania na stanowisko zastępcy dyrektora |
|
2/2007/2008 |
31.08.2007 |
w sprawie zaopiniowania organizacji pracy szkoły w tym tygodniowego rozkładu zajęć |
|
1/2007/2008 |
31.08.2007 |
w sprawie zaopiniowania przydziału czynności obowiązkowych i wychowawczych nauczycieli oraz czynności dodatkowych |
|
31/2006/2007 |
19.06.2007 |
w sprawie zatwierdzenia wyników klasyfikacji uczniów za II semestr oraz zatwierdzenia wyników pracy dydaktyczno - wychowawczej i opiekuńczej |
|
30/2007/2008 |
9.05.2007 |
w sprawie organizacji zajęć szkolnych zgodnie z harmonogramem wyjazdów rekreacyjnych do Zbrosławic |
|
29/2006/2007 |
3.04.2007 |
w sprawie organizacji zajęć w okresie wyjazdu uczniów na turnus rehabilitacyjny |
|
28/2006/2007 |
3.04.2007 |
w sprawie przedłużenia realizacji przydziałów czynności nauczcyieli |
|
27/2006/2007 |
3.04.2007 |
w sprawie zaopiniowania projektu organizacyjnego szkoły |
|
26/2006/2007 |
3.04.2007 |
w sprawie skreślenia ucznia z listy uczniów |
|
25/2006/2007 |
3.04.2007 |
w sprawie realizacji zajęć dydaktyczno - wychowawczych i opiekuńczych |
|
24/2006/2007 |
22.03.2007 |
w sprawie wprowadzenia innowacji pedagogicznej |
|
23/2006/2007 |
13.03.2007 |
w sprawie przyjęcia do realizacji Regulaminu pracy nauczycieli na turnusie rehabilitacyjnym |
|
22/2006/2007 |
13.03.2007 r. |
w sprawie zmiany przydziału czynności nauczycieli |
|
21/2006/2007 |
6.02.2007 |
w sprawie zmiany przydziału czynności wynikającej ze zmiany zamieszkania ucznia |
|
20/2006/2007 |
6.02.2007 |
w sprawie zatwierdzenia wyników pracy dydaktyczno-wychowawczej i opiekuńczej |
|
19/2006/2007 |
30.01.2007 |
w sprawie zatwierdzenia zmian w statucie ZSS Nr 41 |
|
18/2006/2007 |
30.01.2007 |
w sprawie zaopniowania planu finansowego placówki |
|
17/2006/2007 |
30.01.2007 |
w sprawie zatwierdzenia regulaminu udzielania pomocy materialnej o charakterze socjalnym uczniom |
|
16/2006/2007 |
30.01.2007 |
w sprawie zatwierdzenia wyników klasyfikacji uczniów za I semestr roku szkolnego 2006/2007 |
|
14/2006/2007 |
15.01.2007 |
w sprawie zmiany przydziału czynności nauczycieli |
|
13/2006/2007 |
21.12.2006 |
w sprawie zmiany przydziału czynności nauczycieli |
|
12/2006/2007 |
4.12.2006 |
w sprawie zmiany przydziałów czynności oraz tygodniowego rozkładu zajęć nauczycieli |
|
11/2006/2007 |
4.12.2006 |
w sprawie skreślenia ucznia z listy uczniów |
|
10/2006/2007 |
4.12.2006 |
w sprawie zaopiniowania składu zespołu nauczycielskiego do spraw wczesnego wspomagania rozwoju oraz sposobu dokumentowania pracy zespołu i pracy z dzieckiem |
|
9/2006/2007 |
9.11.2006 |
w sprawie zaopiniowania harmonogramów dyżurów nauczycielskich |
|
8/2006/2007 |
9.11.2006 |
w sprawie zaopiniowania projektu innowacji pedagogicznej |
|
7/2006/2007 |
9.11.2006 |
w sprawie zaopiniowania programów i planów pracy szkoły |
|
6/2006/2007 |
26.09.2006 |
w sprawie zaopiniowania listy uczniów ZSS zakwalifikowanych do różnych form rewalidacji indywidualnej |
|
5/2006/2007 |
26.09.2006 |
w sprawie zaopiniowania kandydatów do nagrody Prezydenta Miasta Zabrze |
|
4/2006/2007 |
1.09.2006 |
w sprawie zaopiniowania składów osobowych zespołów nauczycielskich |
|
3/2006/2007 |
1.09.2006 |
w sprawie zaopiniowania składu zespołów klasowych |
|
3/2006/2007 |
1.09.2006 |
w sprawie zaopiniowania składu zespołów klasowych |
|
2/2006/2007 |
1.09.2006 |
w sprawie zaopiniowania tygodniowego rozkładu zajęć dydaktycznych, opiekuńczo - wychowawczych oraz specjalistycznych |
|
1/2006/2007 |
1.09.2006 |
w sprawie zaopiniowania przydziału czynności obowiązkowych oraz dodatkowych nauczycieli |
|
31/2005/2006 |
22.06.2006 |
w sprawie zaopiniowania wyników wewnętrznego mierzenia jakości pracy szkoły |
|