Polityka plików cookie

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Przejdź do głównego menu Przejdź do menu podmiotowego Przejdź do treści Przejdź do stopki
Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Zabrzu

Punkty Obsługi Klienta - BIP Urzędu Miejskiego w Zabrzu

Punkty Obsługi Klienta

2024-10-01 08:12
260

Treść dokumentu

Punkty Obsługi Klienta

Wydział Obsługi Klienta - Punkt Obsługi Klienta 

Parter przy wejściu głównym do budynku Urzędu Miejskiego

ul. Powstańców Śląskich 5-7

41-800 Zabrze

e-mail: umz@um.zabrze.pl

telefon: 32 37 33 346

Punkt Obsługi Klienta czynny:

poniedziałek: od 7.30 do 17.30,

od wtorku do czwartku: od 7.30 do 15.30,

piątek: od 7.30 do 13.30.

Zakres działania Punktu Obsługi Klienta

• udzielanie informacji na temat zadań i kompetencji poszczególnych komórek organizacyjnych urzędu, ich lokalizacji i godzin pracy,

• wydawanie wniosków i druków obowiązujących w Urzędzie Miejskim w Zabrzu oraz udzielanie informacji w sprawie prawidłowego ich wypełnienia,

• przyjmowanie pism i wniosków kierowanych do Urzędu za wyjątkiem wniosków w sprawach meldunkowych, dotyczących dowodów osobistych, paszportów, praw jazdy oraz rejestracji pojazdów  i działalności gospodarczej.

Wydział Ekologii - Punkt Obsługi PONE (Program Ograniczania Niskiej Emisji na terenie miasta Zabrze)

Centrum Handlowe M1

ul. Szkubacza 1

41-800 Zabrze

Informujemy, że w związku z zakończeniem XII etapu Programu Ograniczenia Niskiej Emisji na terenie miasta Zabrze (PONE) od 2 maja 2023 r. Punkt Obsługi PONE w Centrum Handlowym M1 ul. Plutonowego Ryszarda Szkubacza 1 w Zabrzu (obok Media Markt) jest nieczynny.