Punkty Obsługi Klienta
Treść dokumentu
Punkty Obsługi Klienta
Wydział Obsługi Klienta - Punkt Obsługi Klienta
Parter przy wejściu głównym do budynku Urzędu Miejskiego
ul. Powstańców Śląskich 5-7
41-800 Zabrze
e-mail: umz@um.zabrze.pl
telefon: 32 37 33 346
Punkt Obsługi Klienta czynny:
poniedziałek: od 7.30 do 17.30,
od wtorku do czwartku: od 7.30 do 15.30,
piątek: od 7.30 do 13.30.
Zakres działania Punktu Obsługi Klienta
• udzielanie informacji na temat zadań i kompetencji poszczególnych komórek organizacyjnych urzędu, ich lokalizacji i godzin pracy,
• wydawanie wniosków i druków obowiązujących w Urzędzie Miejskim w Zabrzu oraz udzielanie informacji w sprawie prawidłowego ich wypełnienia,
• przyjmowanie pism i wniosków kierowanych do Urzędu za wyjątkiem wniosków w sprawach meldunkowych, dotyczących dowodów osobistych, paszportów, praw jazdy oraz rejestracji pojazdów i działalności gospodarczej.
Wydział Ekologii - Punkt Obsługi PONE (Program Ograniczania Niskiej Emisji na terenie miasta Zabrze)
Centrum Handlowe M1
ul. Szkubacza 1
41-800 Zabrze
Informujemy, że w związku z zakończeniem XII etapu Programu Ograniczenia Niskiej Emisji na terenie miasta Zabrze (PONE) od 2 maja 2023 r. Punkt Obsługi PONE w Centrum Handlowym M1 ul. Plutonowego Ryszarda Szkubacza 1 w Zabrzu (obok Media Markt) jest nieczynny.
Metryka dokumentu
- Twórca:
- Zastępca Naczelnika Wydziału Organizacyjnego Monika Gołasz, Prezydent Miasta Zabrze Małgorzata Mańka-Szulik, Naczelnik Wydziału Ekologii Janusz Famulicki,
- Data wytworzenia:
- 2015-07-01
- Opublikował w BIP:
- Administrator BIP – automatyczna migracja danych
- Data opublikowania:
- 2022-08-22 22:00
- Ostatnio zaktualizował:
- Gontarz Joanna
- Data ostatniej aktualizacji:
- 2024-10-01 08:12